"Сбербанк России" АҚ Еншілес банкі ARYS Research банктің клиенттерге қызмет көрсету сапасын зерттеу нәтижелері туралы хабарлады

09.01.17 14:42
/KASE, 09.01.17/ – Облигациялары Қазақстан қор биржасының (KASE) ресми тізімінде тұрған, "Сбербанк России" АҚ Еншілес банкі (Алматы), биржаға жолдаған ақпараттық хабарламасында былай деп мәлімдеді: цитата басы Тәуелсіз зерттеу және консалтингтік ARYS Research компаниясының бағалауы бойынша, клиенттердің Сбербанктің қызмет көрсету сапасымен жалпы қанағаттануы максималды 5 балл бойынша 4,69-ды құрады. Өткен жылғы дәл осы кезеңмен салыстырғанда бұл көрсеткіш 0,6 баллға жоғарлаған. Бұдан басқа, Сбербанкке деген тұтынушылар адалдығының индексі 2015 жылға қарағанда 5%-ға жақсарып, 62%-ды құрады. NPS индексі жетекші халықаралық зерттеу агенттіктерімен өлшенеді және бизнес табысының сенімді көрсеткіші болып табылады. NPS-тары 50%-дан жоғары компаниялар өз нарығының көшбасшылары болып саналады, клиенттер адалдығының жоғары деңгейін білдіреді және дамудың жоғарғы көрсеткіштеріне кепілдік береді. Сараптама Республика бойынша жүргізілді, 16 қаланы қамтыды. * Клиенттердің қанағаттанушылығы көрсеткіші (Customer Satisfaction) – компанияның өнімдерін, қызметтерін және сервистерін пайдаланатын тұтынушылар тәжірибесінің жалпы бағасы. * Тұтынушылар адалдығының индексі (Net Promoter Score) – клиенттердің компанияның қызметін немесе өнімін қайталап қолдануға/сатып алуға дайындығын анықтауға мүмкіндік береді. Қосымша ақпарат алу үшін Сіз әрдайым төмендегі қызметкерлерге хабарласа аласыз: «Сбербанк» АҚ ЕБ Екатерина Купреева +7 (727) 266 35 68 (ішкі 502499) e-mail: yekaterina.kupreeva@sberbank.kz Евгений Круглик +7 (727) 266 35 68 (ішкі 501237) e-mail: yevgeniy.kruglik@sberbank.kz www.sberbank.kz цитата соңы [2017-01-09]